rubrik

nu skriver jag för att jag inte orkar läsa på rotationssystemet som jag egentligen redan borda kunna.
men ikväll blir det träning fast jag absolut inte har någon lust, skulle villa göra nånting mycket roligare än det men jag far nog. idag cykla jag till stan med mimmi typ gick bara runt och prata och lite sånt och fika på svarta katten sen cykla vi till ören och satt där ett tag. höhö och vi fick sån jävla panik när vi ser att nya ålands bilen svänger in.  seriöst jag skulle ha hoppat ner i vattnet om han skulle ha kommit med sitt ultra stora objektiv och frågat om han sku få ta bild på oss eller nånting. men han stog typ bara och tog kort på massa båtar eller nånting... jaja men nu ska jag läsa på rotationssystemet sen äta och tvinga mej iväg till vikingahallen och träna. oj det här vart långt:|


nån suddig mobil bild för att ja har brist på bilder just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0