jag är glad!:D

-20 grader var det i morse när jag gick ut till bussen, jag höll på frös igäl.

och så måst jag säga att jag är skit bra på speedminton, hehe...
jaja sen skolan och vi missa finska, då var det klassföreståndatimme
och haha ja vi satt på golvet och spela kort och skaratta, men nu ska jag göra nåt vetigt.
och så fyller emma år idag också så Grattis till henne:)

och det blir nånting på sportlovet om vi inte hittar nåt anat blir det en vecka i egyptien och det e ju bra det med :D







Kommentarer
Postat av: mimmi

pfft, bra vet jag väll inte om du är men men! :p

2010-01-29 @ 16:59:44
URL: http://mimmiiev.blogg.se/
Postat av: sara till mimmi

hehe, jag suuuger på speedminton! xD

2010-01-29 @ 17:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0