hmm jag visste det, ingen ändrig allt är som det var förut...

jao egentligen var det nästan som en helt vanlig dag...
förtutom att det var audiotoriet första timmen och sen fick vi vårt
ny schema jao det vart väl bra tror det är bättre än det förra:)
måndagar kmr bli chill som fan iaf!!:D och det giiiillas!:P
och vår första kemi timme hade vi också:P
haha ja vi fick smaka på lite skaker tex. citron syra & urinämne och
vad det sista va mins jag inte men det smaka iaf äckliiiigt!
och sen efter skolan staden och jag ska köpa en svea väska av miiitt
presentkort om nån vill antecna iaf så tror jag den men jag måst faktist ha en
ny skol väska den andra e så liten o ful...

ikväll -> träning tror jag. det var länge sen.
 
och jag måsten,måste ha andra säsongen av dh, den första är
snart slut ohh...

de här blev ett låångt och väldigt intresant inlägg!


Kommentarer
Postat av: mimmi

vem var det som sa att du sku köpa en sveaväska då? :b

2010-01-07 @ 18:26:29
Postat av: sara till mimmi

hihi duuu!:D

2010-01-09 @ 16:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0