sista dagen

fy fan vad häligt!
ha gått hella sjuan nu snart...
o fy sjutton vad fort det har gått!
idag så var det först fotboll, volley boll niorna mot lärarna jag,iida,emma,mimmi,nela och jonna dömde volley matchen också :) o då fick glass sen också tänkt fall nån hade lust att skriva upp det.
sen så var det metall slöjd första timmen så typ städa vi och sen fick vi gå ner till träsket o simma men det var bara wille,dabb o jonny som simma men ändå.
sen så städa vi skåppen och gjorde nån typ lek på bilden.
sen efter skolan for jag o mamma till stan köpte en jeans jacka, för den där jeans jackan jag bästellt från hm kommer ju aldrig!
men nu ska jag fixa min naglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0