sommar!:D

äntligen börjar det kännas som sommar, vädret är underbart.
jamen igår hann jag inte blogga var med mimmi o emma hela dagen vi var typ och spela äventyrsgolf
åt glass på stan hem till mej och till ören och kan säga att jag tycker jag är ganska bra, haha!
- nu är det kört, nu är det kört:P det är nog bara mimmi o emma som fattar.
men iaf jag trilla i vattnet;)

sen på kvällen var det först och plocka jordgubbar och sen till mimmi.
där tälta mimmi,emma och jag på mimmis strand;)

och sen idag har vi stekt på ören och hos mimmi. men nu ska jag byta om och sen på middag till mormor och sen på träning... har egentligen ingen lust men känner att jag nog behöver ;)

nu vart det långt, och puss på den som läser allting ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0